Malujeme zvířátka v Zoneru Callisto 5 Free

11.03.2016 12:53

 Naším dalším úkolem bylo namalovat zvířátka v programu Zoner Callisto 5 Free. Dostali jsme na výběr čtyři čtveřice obrázků a ze tří čtveřic jsme si měli vybrat a namalovat po jednom obrázku jedno zvířátko. Mohli jsme namalovat šneka, strašidlo, rybu nebo škebli. Já jsem malovala strašidlo, škebli a šneka. Jak už jsem se zmínila malovali jsme v programu Zoner Callisto 5 Free za pomocí křivek a přímek které jsme museli různě poupravovat a za pomocí různých tvarů které jsme si také museli poupravovat. Nejtíž se mi asi malovala ta škeble u které jsem používala samé křivky kromě očí na které jsem použila kruhy. Nejlehčeji, ikdyž s občasnými potížemi, se mi asi malovalo strašidlo u kterého jsem většinou používala geometrické tvary a poupravovala je. Šnek se mi maloval taky docela těžce, tedy ta jeho ulita kterou jsem malovala pomocí křivky kterou jsem si poupravila. Celkově se mi tato práce líbila asi nejvíc ale byla hodně náročná a jsem ráda že jsme i kvůli tomu na ni dostali hodně času.

—————

Zpět