Malujeme ptáky

13.02.2016 18:49

 Naším dalším úkolem bylo namalovat dva ptáky. Dostali jsme na výběr z osmi ptáků z kterých jsme si měli vybrat dva kteří nám byli sympatičtí a namalovat je. Já jsem zprvu nevěděla co mám namalovat a když se mi líbil nějaký z těch obrázků na předloze tak se mi zdál těžký a myslela jsem si že to nenamaluju, ale nakonec jsem si vybrala něco jednoduchého a hezkého. Malovali jsme v programu Zoner Callisto 5 Free, za pomocí různých tvarů které jsme měli k dispozici, na formát papíru A4. Někdy jsme si museli nastavit u kruhů počet stupňů a u trojúhelníků počet cípů. Když už jsem to měla namalované tak jsem si ještě trošku pohrála s detailama a trošku to poupravila aby se to co nejvíce podobalo předloze. Tahle práce byla velmi zajímavá a líbila se mi ze všech prací nejvíc. Ale musím uznat že tedy aspoň pro mě byla velmi pracná ale snažila jsem se to namalovat co nejlepé. Malovala jsem to docela dlouho ale s přestávkama.

                                                

—————

Zpět