Malujeme jmenovky

04.12.2015 17:49

 Naším třetím úkolem bylo vytvořit dvě jmenovky našeho uživatelského jména. Z nichž jsme jednu museli v našich webech uložit jako jeho hlavičku.První jmenovku jsme vytvářeli na webové stránce kde jsme si odklikli jaký "typ" písma chceme a pak jsme tam do takové kolonky zadali jakého slova chceme vytvářet grafit a tam jsme si napsali to naše uživatelské jméno. Potom jsme to uživatelské jméno mohli vybarvit a nastínovat, nastavit tomu různé pruhy a bubliny atd. Také jsme si ty pruhy a bubliny atd. mohli různě vybarvit a nastínovat. Potom jsme si to uložili do počítače a nastavili jako hlavičku našeho webu.Druhou jmenovku jsme museli vytvořit v programu Malování, kde jsme postupovali podle určitých kroků daných v našem zadání. A potom jsme si tu druhou jmenovku také uložili do počítače. Celkově se mi lépe pracovalo na té první jmenovce protože na té webové stránce to pro mě bylo jednodušší protože jsem si tam mohla všechno nastavit podle šablon a na té druhé jmenovce jsem pracovala o hodně déle protože mi to v programu Malování nešlo tak dobře jako na té webové stránce. Celkově mi tato práce přišla zajímavá a líbila se mi. 

                                                  

                            

—————

Zpět