Malujeme graffiti

15.12.2015 15:00

 Naším již čtvrtým úkolem, bylo namalovat graffiti svého uživatelského jména. Celkem jsme měli namalovat dva graffiti ale v případě že bychom ten druhý nestihli tak stačil jeden. Já jsem stihla bohužel jen jeden, protože mi to moc nešlo namalovat a každou chvílí jsem na tom něco kazila. Ten první graffit jsme měli namalovat na zadané webové stránce, kde jsme měli k dispozici různé barvy a sprej a malovali jsme tam na takovou šedou zeď. Ten druhý graffit ( ten co jsem nestihla ) jsme měli malovat v programu Graffity Studio 2, kde jsme malovali na takový vlak a opět jsme měli k dispozici různé barvy ( ale bylo jich méně než na té webové stránce ), sprej a tužku atd. Celkově se mi tato práce docela líbila až na ten zmatek při hodině kdy jsem několikrát panikařila s tím že to nestíhám. O graffitech si myslím že nejsou tak úplně vandalství, protože některé graffiti můžou být docela hezké a nikomu nevadí a spíše dělají hezkou výzdobu ale některé graffiti nejsou moc pěkné pokud jsou sprosté.

                             

—————

Zpět